Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Kiosk partnerski

4M

  • 4M
  • artur jablonski

artur jablonski

  • Jak pisać, żeby czytali? - ebook

    Data dostępności: 13.08.2021

    Data publikacji: 13.08.2021

    W tytule "Jak pisać, żeby czytali?" Artur Jabłoński - ekspert w dziedzinie copywritingu - odkrywa tajemnice dobrego pisania. Dobrego, czyli takiego, które przekaże czytelnikowi to, co chcesz mu przekazać. Z tego e-booka dowiesz się między innymi: jak ludzie czytają, na które elementy zwracać szczególną uwagę, jak ważne są tytuły, jaka powinna być długość akapitów, jakie czcionki stosować czy co to...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,00 26,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Zrozumieć marketing. Wydanie 2 - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Zrozumieć marketing. Wydanie 2 - audiobook

    Data dostępności: 15.06.2022

    Data publikacji: 15.06.2022

    Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 59,00 53,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Skuteczna reklama na LinkedInie - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Skuteczna reklama na LinkedInie - audiobook

    Data dostępności: 27.07.2021

    Data publikacji: 27.07.2021

    Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 57,00 51,30 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Data dostępności: 28.04.2022

    Data publikacji: 28.04.2022

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Przyczepne historie - ebook

    Data dostępności: 18.09.2020

    Data publikacji: 18.09.2020

    Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 59,90 53,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Ogień
  2. 2.Super Express
  3. 3.Sport
  4. 4.Życie na gorąco
  5. 5.Gazeta Podatkowa
  6. 6.Przegląd Sportowy
  7. 7.Dziennik Gazeta Prawna
  8. 8.Tygodnik Powszechny
  9. 9.Polityka
  10. 10.Viva

Najchętniej kupowane

  1. 1.Sport
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Newsweek Polska
  4. 4.Przegląd Sportowy
  5. 5.Tygodnik Powszechny
  6. 6.Tygodnik Do Rzeczy
  7. 7.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  8. 8.NIE
  9. 9.Plus Minus
  10. 10.Polityka